Jak sadzić ziarna sukcesu?

Osiąganie sukcesu w gospodarce konopi wymaga często wyczerpujących porad, aby czerpać korzyści. Oto kilka przydatnych wskazówek, które ułatwią Ci rozpoczęcie sadzenia.
Czy potrzeba dużo więcej niż zapałka i miska, aby wejść w ten biznes? Co przedsiębiorca musi zrobić, aby otworzyć zielony biznes i wykorzystać nowe przepisy dotyczące konopi indyjskich? Sadzenie nasion w gospodarce konopnej nie jest dla amatorów, bez odpowiednich wskazówek i informacji.

Jaka jest atrakcja?

Możliwość dużych dochodów sprawia, że ludzie pędzą ku sprzedaży detalicznej konopi indyjskich w państwach, w których przyjęte zostały przepisy dopuszczające sprzedaż marihuany w celach medycznych lub rekreacyjnych oraz w państwach, w których spodziewają się, że rynek wkrótce się otworzy. CNBC oszacował potencjalny rynek na 40 miliardów dolarów w roku 2010. Ale Huffington Post opiera swoją prognozę na raporcie ArcView i przewiduje, że do roku 2019 wszystkie połączone ze sobą rynki marihuany osiągną potencjał rzędu 11 miliardów dolarów rocznie. Forbes widzi 26 procent wzrostu w 2016 r. do 7,1 mld dolarów. Dlaczego takie wariacje? Na początek trudno mierzyć rynek, w którym istnieje olbrzymi niedobór w nielegalnej sprzedaży i sprzedaży klientom z poza licencjonowaną jurysdykcją. I choć jest prawdopodobne, że dodatkowe państwa pozwolą na rynek, to w żadnym razie nie jest to pewne. Dodatkowo sprzedaż w gęsto zaludnionych miastach takich jak Los Angeles może wypaczać każdą prognozę.
Niemniej jednak w tej trawce jest złoto. Liczby te sprawiły, że przemysł konopi indyjskich znalazł się w pierwszej dziesiątce gospodarek, zaraz obok towarów konsumpcyjnych, budownictwie czy też telekomunikacji. W sumie 25 stanów zezwala na sprzedaż marihuany medycznej, oczywiście przy bardzo różnorodnych przepisach.

Co to jest?

Na początek sadzenie nasion w przemyśle konopi w handlu detalicznym dotyczy wiedzy z zakresu handlu detalicznego. Małe firmy mają straszliwy zapis niepowodzeń. Small Business Administration (SBA) stwierdza, że połowa wszystkich małych firm upada w ciągu pierwszych pięciu lat, a tylko jedna trzecia przeżywa siedem lat. Nie udaje się, ponieważ właściciele nie mają doświadczenia w zarządzaniu, nie doceniają potrzeby i dostępności kapitału,
złe jest planowanie i dobór personelu, a także na ogólny wkraczają w biznes z niewłaściwych powodów. Więc jeśli chcesz wejść w ten biznes, bo wygląda on na zabawę, możesz po pewnym czasie skorzystać z pomocy branżowej. Prawny przemysł konopi jest bardzo zinstytucjonalizowany, powiedział Adam Bierman, prezes MedMen, firmy z Los Angeles, oferującej usługi zarządzania licencjonowanym operatorom. Podsumowując, biorąc pod uwagę wejście w przestrzeń handlową marihuany, warto rozważyć następujące dodatkowe kwestie:

  • Dowiedzenie się o operacjach finansowych, w tym cenach, zarządzaniu łańcuchem dostaw, przepływie środków pieniężnych i rezerwach, oprogramowaniu typu point-of-sale, zasadach rachunkowości i innych
  • Przeanalizowanie prawa i możliwego otoczenie regulacyjnego oraz dołączenie do grup wspierających firmy
  • Wypłacanie podatków od wynagrodzeń i przestrzeganie regulacyjnych podatków od sprzedaży, które są bardziej skomplikowane i wyższe niż typowe podatki od sprzedaży w przemyśle marihuany
  • Zasoby zbiorów w łańcuchu dostaw: rolnicy, dostawy, akcesoria i tak dalej
  • Szkolenie pracowników w obsłudze klientów detalicznych oraz w niuansach dozwolonych przez prawo w zakresie etykietowania, reprezentacji i reklamy

Marketing jest jedną z najważniejszych części inscenizacji i zapewnia skuteczne wejście do branży detalicznej konopi indyjskich. Obejmuje to badania rynku i reklamy. Przedsiębiorcy muszą znać profil demograficzny klientów, jak daleko będą podróżować, jeśli zostaną im zapewnione odpowiednie mieszkania. Marketing marihuany to strategia, w której kreatywnie docieramy do klientów i dajemy im do zrozumienia, że dostarczamy to, czego potrzebują – powiedział James Marland, prezes działu The Grow Division. Cytując Ted’a Levitt’a, ojca chrzestnego marketingu i profesora Harvard Business School: „Nic nie prowadzi do postępu, jak wyobraźnia. Umieść klientów w centrum wszystkich swoich działań i wprowadza marketing w centrum strategii”. Sukces w sprzedaży konopi jest bardzo obiecujący, ale obejmuje ryzyka biznesowe. Mimo to sukces często jest funkcją ryzyka, pasji i autonomii, które napędzają przedsiębiorców, dzięki czemu mogą oni naprawdę robić różnicę.